PODMIOT ŚWIADCZĄCY USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Regulamin dotyczy świadczenia usług drogą elektroniczną przez Podmiot Leczniczy Safedent prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Praktyka Stomatologiczna Ocios Małgorzata pod adresem: Puławska 16/13 NIP: 5211500400 REGON: 145753997 oraz jej pracowników i współpracowników.
RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Safedent udostępnia niniejszy moduł płatności dla pacjentów, celem wpłaty zadatku na rezerwację wizyty medycznej
WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Usługi są świadczone wyłącznie osobom, które spełniają następujące warunki („Pacjenci”):
- zapoznały się z informacjami dostępnymi na stronie internetowej
- wyraziły zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie w ramach konsultacji on-line,
- prawidłowo wypełniły i przesłały formularz modułu płatności za pośrednictwem strony internetowej Zadatek wizyty lekarskiej
- Na prośbę Safedent Pacjent rezerwujący wizytę jest zobowiązany do wpłaty zadatku i akceptacji regulaminu, poprzez formularz płatności dostępny na stronie Zadatek na wizytę lekarską lub przelewem na konto mBank 59 1140 2004 0000 3502 8200 0366
- Do współpracy z systemem informatycznym przeznaczonym do świadczenia Usług niezbędny jest dostęp do urządzenia posiadającego połączenie z Internetem oraz do skrzynki e-mail.
- Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym za pośrednictwem systemu teleinformatycznego przeznaczonego do świadczenia Usług, w szczególności które mogłyby naruszyć prawa osób trzecich (np. w postaci przesłania danych osób trzecich bez ich zgody).
ODSTĄPIENIE OD UMOWY i WARUNKI REZYGNACJI Z WIZYTY
- Wizyta medyczna jest wstępnie rezerwowana telefonicznie przez pacjenta, a następnie potwierdzana przez Safedent, zwykle dwa dni przed jej terminem, drogą SMS. Pacjent jest zobowiązany potwierdzić ją SMS zwrotnym TAK lub NIE.
- Jeżeli pacjent potwierdzi obecność na wizycie, a następnie odwoła ją PO POTWIERDZENIU, lub nie stawi się na wizytę, zadatek przechodzi na rzecz gabinetu. Niestawienie się na potwierdzoną wizytę, również w przypadku braku uprzednio wpłaconego zadatku, skutkuje obciążenie pacjenta kwotą 200 pln. Faktura na ta kwotę zostanie wysłana mailem lub SMS oraz oryginał poczta, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
- Rezygnacja z wizyty , zmiana jej terminu i zwrot zadatku może odbyć się do momentu potwierdzenia wizyty przez pacjenta drogą SMS na numer telefonu 512 30 55 56.
- Późniejsze odwołanie wizyty może skutkować zatrzymaniem zadatku na podstawie prawa o zadatku KC.
- Safedent zastrzega sobie prawo do odwołania lub przesunięcia terminu wizyty, pacjentowi przysługuje wtedy prawo do natychmiastowego zwrotu zadatku.
REKLAMACJE
- Klient ma prawo składania reklamacji dotyczących Usług lub Umowy.
- Reklamacje mogą być składane w formie:
- pisemnej – złożonej osobiście w siedzibie Safedent albo wysłanej na adres siedziby
- elektronicznej – wysłanej na adres email: dentysta.gabinet@gmail.com
- Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:
- dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko) oraz dane kontaktowe: adres korespondencyjny lub adres email,
- określenie Usługi lub Umowy, której dotyczy reklamacja,
- opis problemu będącego przyczyną reklamacji,
- żądanie Klienta w zakresie oczekiwanego sposobu rozpatrzenia reklamacji,
- określenie sposobu, w jaki Klient chce uzyskać odpowiedź na reklamację,
- podpis – w przypadku składania reklamacji drogą pisemną.
- Reklamacje nie pozwalające na identyfikację Klienta nie będą rozpatrywane.
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Safedent
- W przypadku, gdy do rozpatrzenia reklamacji niezbędne będą dodatkowe informacje, Safedent może zwrócić się do Klienta o ich udzielenie. Odmowa udzielenia przez Klienta niezbędnych informacji może skutkować negatywnym rozpatrzeniem reklamacji.